Zobowiązanie do ochrony danych osobowych
Jako prężnie rozwijająca się spółka, zaangażowana w zapewnienie bezpieczeństwa Naszych Klientów, mamy świadomość, że zaufanie, wiarygodność oraz rzetelne podejście do prowadzonej działalność to Nasz największy atut doceniany przez Klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników.
Dlatego jako spółka, ceniąca prawo do prywatności i ochrony danych osobowych przetwarzanych
w związku z prowadzoną działalnością ustanowiliśmy niniejszą politykę ochrony danych osobowych, która zobowiązuje Nas oraz naszych dyrektorów i pracowników, aby chronić i przetwarzać dane zgodnie z:
- Zasadą zgodności z prawem, bezstronność i jawność
Dane osobowe przetwarzane przez Spółkę będą gromadzone i przetwarzane w sposób zgodny z prawem, bezstronny i jawny, celem ochrony indywidualnych praw podmiotów danych.
- Zasadą ograniczenia wykorzystania danych do określonych celów
Dane osobowe przetwarzane przez Spółkę będą uzyskiwane wyłącznie w wyraźnie określonych oraz uzasadnionych celach oraz nie będą przetwarzane w sposób z nimi niezwiązany.
- Zasadą poprawność/prawdziwość danych
Dane osobowe przetwarzane przez Spółkę będą poprawne i, o ile to konieczne, aktualizowane.
- Zasadą oszczędność/minimalizacja danych
Dane osobowe przetwarzane przez Spółkę będą adekwatne i odpowiednie, a ich zakres ograniczony będzie do niezbędnego minimum. Dane osobowe nie będą przechowywane dłużej, niż to konieczne.
- Zasadą respektowania praw podmiotów danych
Spółka respektuje prawa wszystkich podmiotów wskazanych w RODO. Jakie prawa przysługują na mocy przepisów RODO możesz przeczytać tutaj (PDF) oraz jak wnieść żądanie o realizację prawa, przeczytaj tutaj (PDF).
- Zasadą informowania podmiotów danych o przetwarzaniu danych osobowych
Spółka zobowiązuje się do wypełniania wobec podmiotów danych obowiązku informacyjnego określonego w art. 12 i 13 RODO w momencie przetwarzania danych osobowych.
- Zasadą bezpiecznego przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe przez Spółkę będą przetwarzane w sposób bezpieczny. Stosownie do rodzaju ryzyka, przeciwko nieuprawnionemu przetwarzaniu lub zmianie oraz utracie, zniszczeniu lub nieuprawnionemu ujawnianiu lub udostępnianiu przekazywanych, przechowywanych lub przetwarzanych w inny sposób danych osobowych zostaną podjęte środki techniczne lub organizacyjne.
- Zasadą ochrona danych w fazie projektowania i domyślna ochrona danych
Spółka zobowiązuje się, że domyślnie przetwarzane będą tylko te dane osobowe, których przetwarzanie jest niezbędne dla określonych celów. Zasada ochrony danych w fazie projektowania i domyślnej ochrony danych będzie stosowana podczas opracowywania nowych usług.
- Zasadą Odpowiedzialności
- Spółka zobowiązuje się, że wszystkie działania dotyczące przetwarzania danych będą przeprowadzane odpowiedzialnie i jest w stanie to wykazać. W sytuacji, gdyby doszło do naruszenia ochrony danych osobowych, co skutkować będzie negatywnymi konsekwencjami dla osoby dotkniętej naruszeniem, o wystąpieniu takiego zdarzenia poinformujemy w formie:
- sms na podany numer telefonu;
- wiadomości elektronicznej na podany adres e-mail;
- listownie na podany adres zamieszkania;
- lub umieszczając informację na stronie minor.com.pl.
Zasada informowania podmiotów danych o przetwarzaniu danych osobowych
Co to jest obowiązek informacyjny ?
Podstawą prawną obowiązku informacyjnego jest art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zw. „Rozporządzeniem” lub „RODO”.
Obowiązek informacyjny względem:
- Naszych obecnych, byłych i potencjalnych Klientów i ich pracowników – tutaj (PDF),
- Naszych Podwykonawców i ich pracowników – tutaj (PDF),
- Wobec kandydatów do pracy – tutaj (PDF),
- Wobec Nadawców korespondencji elektronicznej – tutaj (PDF).
Obowiązek Informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych Klientów, byłych Klientów i/lub potencjalnych Klientów przez Biuro Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o. o.
Kto jest Administratorem danych osobowych?
Administratorem przetwarzanych danych osobowych Klientów, byłych Klientów i/lub potencjalnych Klientów jest Biuro Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dereniowej 10
05-110 Jabłonna. Z administratorem można skontaktować drogą elektroniczną pisząc na adres e-mail: biuro@minor.com.pl, dzwoniąc pod numer: (22) 308 02 80 lub tradycyjną wysyłając korespondencję na adres Biuro Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o.o. ul. Dereniowa 10 05-110 Jabłonna
z dopiskiem Ochrona Danych Osobowych.
Cel przetwarzania | Rodzaj danych | Podstawa prawa | Kogo dane dotyczą |
Podstawowe cele przetwarzania | |||
podjęcie działań zmierzających do zawarcia umowy sprzedaży (I) | imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres punktu odbioru, dane kontaktowe (numer telefonu / adres e-mail), dane handlowe |
podjęcie działań przed zawarciem umowy
(art. 6 ust. 1 lit. b)
|
Potencjalny klient – osoba fizyczna |
nazwa podmiotu, dane rejestrowe, adres punktu odbioru, dane osoby reprezentującej podmiot (imię i nazwisko, stanowisko), dane kontaktowe (numer telefonu / adres e-mail), dane handlowe |
Potencjalny klient – osoba prawna oraz osoba reprezentująca Klienta | ||
zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży (II) | imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres punktu odbioru, numer PESEL, numer NIP, numer klienta, numer telefonu, dane kontraktowe, dane transakcyjne, dane nieruchomości, dane komunikacyjne | wykonanie umowy
(art. 6 ust. 1 lit. b) |
Klient – osoba fizyczna |
nazwa podmiotu, dane rejestrowe, adres punktu dostawy, dane osoby reprezentującej podmiot uprawnionej do zawarcia umowy (imię i nazwisko, stanowisko), dane osoby wskazanej do kontaktu w związku z wykonaniem przedmiotu umowy (imię i nazwisko, stanowisko, numer telefonu, adres e-mail), dane kontraktowe, dane transakcyjne, dane nieruchomości, dane komunikacyjne | Klient – osoba prawna oraz osoba reprezentująca Klienta i osoba wskazana do kontaktu w związku z wykonaniem umowy |
||
Inne cele przetwarzania danych osobowych | |||
przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych (e-faktura) |
adres e-mail | zgoda
(art. 6 ust. 1 lit. a) |
Klient |
prowadzenie czynności administracyjnych | wskazane w pkt. II dane w zakresie koniecznym do zapewnienia prawidłowego wykonania zawartych umów oraz przestrzegania wewnętrznych zasad ustalonych w firmie, podnoszenia jakości i standardów obsługi, optymalizacji działań handlowych, przygotowanie wewnętrznych zestawień i raportów | prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f) |
Klient |
prowadzenie dokumentacji sprzedaży | wskazane w pkt. II dane w zakresie koniecznym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze | przepis prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c) ordynacja podatkowa przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy ustawa |
Klienta |
badanie satysfakcji Klienta, w tym określenia jakości i zadowolenia z usług lub produktów |
dane klienta takie jak: imię i nazwisko / nazwa podmiotu, dane kontaktowe do osoby reprezentującej Klienta (numer telefonu i adres e-mail), uzyskana ocena | prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f) |
Klient lub osoba go reprezentująca |
prowadzenie marketingu produktów lub usług własnych w okresie trwania umowy sprzedaży | nazwa Klienta, numer klienta adres korespondencyjny a w sytuacji wyrażenia osobnej zgody na przesyłanie treści w postaci elektronicznej: numer telefonu lub adres e-mail |
prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f) |
Klient lub osoba go reprezentująca |
konieczność ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz konieczność zachowania dowodów mogących stanowić zabezpieczenie przed wniesionymi roszczeniami | dane wskazane w pkt. II w zakresie koniecznym do ustalenia faktów w związku z powstałym roszczeniem | prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f) |
Klient lub osoba go reprezentująca |
Dobrowolność czy obowiązek podania danych osobowych?
Cel przetwarzania | Obowiązek czy dobrowolność |
podjęcie działań przed zawarciem umowy | podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do podjęcia działań w zakresie zawarcia umowy sprzedaży
niepodanie wskazanych danych może skutkować brakiem możliwości przedstawienia dedykowanej oferty handlowej |
zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży | podanie danych jest obowiązkowe do zawarcia umowy i jej wykonania
niepodanie wskazanych danych skutkować będzie brakiem możliwości podpisania umowy sprzedaży |
Jak długo przechowujemy dane osobowe?
Cel przetwarzania | Czas przetwarzania |
podjęcie działań przed zawarciem umowy | 3 lata – gdy z przyczyn niezależnych nie doszło do zawarcia umowy sprzedaży, a w sytuacji jej zawarcia, przez okres obowiązywania umowy i 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży | 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych (e-faktura) | do wycofania udzielonej zgody lub do zakończenia celu przetwarzania nie dłużej niż 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy lub wycofania zgody do celów dowodowych |
prowadzenie czynności administracyjnych | 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
prowadzenie dokumentacji sprzedaży | 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
badanie satysfakcji Klienta, w tym określenia jakości i zadowolenia z usług lub produktów | 3 lata – po tym okresie dane osobowe z ankiety zostają zanonimizowane |
prowadzenie marketingu produktów lub usług własnych w okresie trwania umowy sprzedaży | do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych we wskazanym celu lub do zakończenia celu ich przetwarzania, nie dłużej niż 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
konieczność ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz konieczność zachowania dowodów mogących stanowić zabezpieczenie przed wniesionymi roszczeniami | przez okres trwania roszczenia lub czasu jego przedawnienia na podstawie przepisów prawa |
Czy i komu udostępniamy dane osobowe?
Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie w sytuacji, gdy:
- odbiorcami są inne podmioty wykonujące usługi na rzecz Biura Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o.o. wyłącznie w zakresie świadczonej usługi zgodnie z zawartą umową,
- odbiorcami są inne podmioty w zakresie:
- dążenia do spełniania wymogów obowiązującego prawa, przepisów, procesów prawnych lub prawomocnych żądań instytucji państwowych;
- wykrywania oszustw i zapobiegania im, a także rozwiązywania innych problemów dotyczących oszustw, bezpieczeństwa i kwestii technicznych;
- ochrony praw własności lub bezpieczeństwa Administratora danych osobowych oraz pozostałych osób w sposób wymagany bądź dozwolony przez przepisy prawa.
Danych osobowych nie zamierzamy przekazywać do tzw. państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). Jeśli jednak pojawi się taka potrzeba, możemy to zrobić, zapewniając odpowiedni poziom ochrony i stosując odpowiednie przepisy prawne.
Jakie Masz prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
Cel przetwarzania | Przysługujące prawa |
podjęcie działań przed zawarciem umowy | · prawo dostępu do danych
· prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo do przenoszenia danych · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych |
zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży | · prawo dostępu do danych
· prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo do przenoszenia danych · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych |
przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych (e-faktura)
|
· prawo do wycofania zgody · prawo dostępu do danych · prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo do przenoszenia danych · prawo do usunięcia danych (prawo do zapomnienia) · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
|
prowadzenie dokumentacji sprzedaży |
· prawo dostępu do danych · prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
|
prowadzenie czynności administracyjnych
badanie satysfakcji Klienta, w tym określenia jakości i zadowolenia z usług lub produktów
prowadzenie marketingu produktów lub usług własnych w okresie trwania umowy sprzedaży
konieczność ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz konieczność zachowania dowodów mogących stanowić zabezpieczenie przed wniesionymi roszczeniami |
· prawo dostępu do danych · prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo do przenoszenia danych · prawo do sprzeciwu · prawo do usunięcia danych w sytuacji wniesienia skutecznego sprzeciwu na przetwarzanie danych · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
|
Wszelkie informacje o wskazanych powyżej prawach, przysługujących na mocy przepisów o ochronie danych osobowych znajdziesz tutaj. |
Jak mogę zrealizować określone prawa?
Wskazane powyżej prawa możesz wnieść do nas w dowolnym momencie. Prosimy abyś zapoznał się z niezbędnymi informacjami dotyczącymi trybu postępowania, które znajdziesz tutaj.
Formy wnoszenia wniosków:
- w formie pisemnej na adres: Biuro Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o.o. ul. Dereniowa 10 05-110 Jabłonna
- drogą e-mailową na adres: biuro@minor.com.pl.
Prawo skargi, wnosisz do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie niezbędne informacje znajdziesz na www.uodo.gov.pl.
Czy dane podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu?
Niektóre dane w związku z świadczeniem usług mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (np. e-faktura czy usługa przypomnień). Dane te jednak nie podlegają profilowaniu, które wywołuje skutki prawne lub znacząco wpływa na osobę, której dane dotyczą.
Skąd pozyskujemy dane osobowe?
Dane osobowe pozyskujemy głównie od osoby, której dane dotyczą (oznacza to, że od Ciebie).
Możemy jednak w uzasadnionych przypadkach np. w celu potwierdzenia danych lub zweryfikowania złożonych oświadczeń pozyskać dane z:
- Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego;
- Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.
Obowiązek Informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych partnerów i ich pracowników przez Biuro Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o. o.
Kto jest Administratorem danych osobowych?
Administratorem przetwarzanych danych osobowych partnerów i ich pracowników jest Biuro Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dereniowej 10 05-110 Jabłonna. Z administratorem można skontaktować drogą elektroniczną pisząc na adres e-mail: biuro@minor.com.pl, dzwoniąc pod numer: (22) 308 02 80 lub tradycyjną wysyłając korespondencję na adres Biuro Ochrony Osób
i Mienia MINOR Sp. z o.o. ul. Dereniowa 10 05-110 Jabłonna z dopiskiem Ochrona Danych Osobowych.
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych?
Cel przetwarzania | Rodzaj danych | Podstawa prawa | Kogo dane dotyczą |
Podstawowe cele przetwarzania | |||
podjęcie działań zmierzających do zawarcia umowy sprzedaży (I) | nazwa podmiotu, dane rejestrowe, dane osoby reprezentującej podmiot (imię i nazwisko, stanowisko), dane kontaktowe (numer telefonu / adres e-mail), dane handlowe | podjęcie działań przed zawarciem umowy
(art. 6 ust. 1 lit. b)
|
partner oraz osoba reprezentująca partnera |
zawarcie i wykonanie umowy dostawy usług lub produktów (II) | nazwa podmiotu, dane rejestrowe, dane osoby reprezentującej podmiot uprawnionej do zawarcia umowy (imię i nazwisko, stanowisko), dane osoby wskazanej do kontaktu w związku z wykonaniem przedmiotu umowy (imię i nazwisko, stanowisko, numer telefonu, adres e-mail), dane kontraktowe, dane transakcyjne, dane komunikacyjne | zawarcie umowy
(art. 6 ust. 1 lit. b) oraz wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. f) |
partner oraz osoba reprezentująca Klienta uprawniona do podpisania umowy i osoba wskazana do kontaktu w związku z wykonaniem umowy |
Inne cele przetwarzania danych osobowych | |||
prowadzenie czynności administracyjnych | wskazane w pkt. II dane w zakresie koniecznym do zapewnienia prawidłowego wykonania zawartych umów oraz przestrzegania wewnętrznych zasad ustalonych w firmie, podnoszenia jakości i standardów, optymalizacji działalności, przygotowanie wewnętrznych zestawień i raportów, prowadzenia komunikacji |
prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f) |
Partner |
prowadzenie dokumentacji zakupów | wskazane w pkt. II dane w zakresie koniecznym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze | przepis prawa
(art. 6 ust. 1 lit. c) ordynacja podatkowa przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy ustawa o rachunkowości |
Partner |
konieczność ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz konieczność zachowania dowodów mogących stanowić zabezpieczenie przed wniesionymi roszczeniami | dane wskazane w pkt. II w zakresie koniecznym do ustalenia faktów w związku z powstałym roszczeniem | prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f) |
Klient lub osoba go reprezentująca |
Dobrowolność czy obowiązek podania danych osobowych?
Cel przetwarzania | Obowiązek czy dobrowolność |
podjęcie działań przed zawarciem umowy | podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do podjęcia działań w zakresie zawarcia umowy
niepodanie wskazanych danych może skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia oferty handlowej |
zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży | podanie danych jest obowiązkowe do zawarcia umowy i jej wykonania
niepodanie wskazanych danych skutkować będzie brakiem możliwości podpisania umowy |
Jak długo przechowujemy dane osobowe?
Cel przetwarzania | Czas przetwarzania |
podjęcie działań przed zawarciem umowy | 3 lata – gdy z przyczyn niezależnych nie doszło do zawarcia umowy, a w sytuacji jej zawarcia, przez okres obowiązywania umowy i 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży | 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
prowadzenie czynności administracyjnych | 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
prowadzenie dokumentacji sprzedaży | 5 lat od roku następnego po roku zakończenia obowiązywania umowy |
konieczność ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz konieczność zachowania dowodów mogących stanowić zabezpieczenie przed wniesionymi roszczeniami | przez okres trwania roszczenia lub czasu jego przedawnienia na podstawie przepisów prawa |
Czy i komu udostępniamy dane osobowe?
Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie w sytuacji, gdy:
- odbiorcami są inne podmioty wykonujące usługi na rzecz Biura Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o.o. wyłącznie w zakresie świadczonej usługi zgodnie z zawartą umową,
- odbiorcami są inne podmioty w zakresie:
- dążenia do spełniania wymogów obowiązującego prawa, przepisów, procesów prawnych lub prawomocnych żądań instytucji państwowych;
- wykrywania oszustw i zapobiegania im, a także rozwiązywania innych problemów dotyczących oszustw, bezpieczeństwa i kwestii technicznych;
- ochrony praw własności lub bezpieczeństwa Administratora danych osobowych oraz pozostałych osób w sposób wymagany bądź dozwolony przez przepisy prawa.
Danych osobowych nie zamierzamy przekazywać do tzw. państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). Jeśli jednak pojawi się taka potrzeba, możemy to zrobić, zapewniając odpowiedni poziom ochrony i stosując odpowiednie przepisy prawne.
Jakie Masz prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
Cel przetwarzania | Przysługujące prawa |
podjęcie działań przed zawarciem umowy | · prawo dostępu do danych
· prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo do przenoszenia danych · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych |
zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży | · prawo dostępu do danych
· prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo do przenoszenia danych · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych |
prowadzenie dokumentacji sprzedaży | · prawo dostępu do danych
· prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych |
prowadzenie czynności administracyjnych
konieczność ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami oraz konieczność zachowania dowodów mogących stanowić zabezpieczenie przed wniesionymi roszczeniami |
· prawo dostępu do danych · prawo do sprostowania danych · prawo do ograniczenia przetwarzania · prawo do przenoszenia danych · prawo do sprzeciwu · prawo do usunięcia danych w sytuacji wniesienia skutecznego sprzeciwu na przetwarzanie danych · prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
|
Wszelkie informacje o wskazanych powyżej prawach, przysługujących na mocy przepisów o ochronie danych osobowych znajdziesz tutaj. |
Jak mogę zrealizować określone prawa?
Wskazane powyżej prawa możesz wnieść do nas w dowolnym momencie. Prosimy abyś zapoznał się z niezbędnymi informacjami dotyczącymi trybu postępowania, które znajdziesz tutaj.
Formy wnoszenia wniosków:
- w formie pisemnej na adres: Biuro Ochrony Osób i Mienia MINOR Sp. z o.o. ul. Dereniowa 10 05-110 Jabłonna
- drogą e-mailową na adres: biuro@minor.com.pl.
Prawo skargi, wnosisz do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie niezbędne informacje znajdziesz na www.uodo.gov.pl.
Czy dane podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu?
Nie, obecnie nie przetwarzamy danych w sposób zautomatyzowany, a dane osobowe nie podlegają profilowaniu, które wywołuje skutki prawne lub znacząco wpływa na Panią/Pana.
Skąd pozyskujemy dane osobowe?
Dane osobowe pozyskujemy głównie od osoby, której dane dotyczą (oznacza to, że od Ciebie).
Możemy jednak w uzasadnionych przypadkach np. w celu potwierdzenia danych lub zweryfikowania złożonych oświadczeń pozyskać dane z:
- Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego;
- Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.